Ik ben een vriendelijk en vrolijk persoon met een positieve kijk op het leven. Ik hou van het lezen van thrillers, het kijken naar comedyseries en het koken van iets lekkers. Ik hou van comfort, oprechte gesprekken en mensen met een goed gevoel voor humor
Ik hou van dat moment waarop je je verdediging laat zakken en me laat zien wat je voor de rest van de wereld verborgen houdt. Onze chemie begint precies daar waar de regels eindigen en je ware zelf begint.
Ik hou niet van onbeleefdheid, respectloos gedrag en egoïsme. Ik waardeer wederzijds respect en beleefde communicatie. Ik behandel mensen altijd met begrip en verwacht hetzelfde terug.
Ik ben af en toe hier, dus mis de kans niet
De door u opgevraagde pagina kan Teksten en/of Afbeeldingen bevatten
die minder geschikt zijn voor personen onder de leeftijd van 18 jaar.
Door akkoord te gaan met de volgende voorwaarden geeft u aan, dat: